YusufHuzeyfe zbd vakumlu saklama kavanozum var ona döküyorum ben poşetten almak zor oluyor 1 poşeti boşaltıyorum bitince yıkayıp güzel kurutuyorum sonra diğer poşeti döküyorum 🤷♀️
Hanifee03 zbd fazla kalırsa napalm bnmde elimde var buzdolabına koymuştum ama aklım karıştı acaba yedrmesem mi
YusufHuzeyfe Hanifee03 aa bekletmek olmaz bozulur ne zaman açmıştınız kutuyu bazi kutularda 1 ay bazılarında 3 hafta yazıyor dikkat etmek gerek
Vanilya zbd Kendi kutusunda 3 hafta max saklıyorum. Dolu bile olsa atarım çöpe ömrü açıldıktan sonra o kadar çünkü. O yüzden küçük boylar tercih ederim
zbd Vanilya bende 2 paketli olanlarını alıyorum zaten 1 paket Max 9-10 günde biter 3 haftadan fazla beklerse bende atarım her türlü, zehirliyormuş çünkü
Vanilya zbd Aynen öyleymiş birde büyüdükçe mama kullanımı da azalıyor mesela 500 gr lık 450 lik falan hep kalıyor bizim