zbd Merhaba kızlar, büyük boy mama aldığımızda malum poşetli oluyor. Ben kavanozda muhafaza ediyorum ama hoşlanmıyorum. Toz mama kabı baktım ebebekte fakat aşırı küçük boyuttaydı. Siz nasıl muhafaza ediyorsunuz mamaları?
DoganurcaN Benimki emiyo ama doğumdan önce mama almıştık sezaryen olduğumdan bulunsun diye gerek kalmadıydı ama zaten iyi ki de kalmamış ömrü 3-4 haftaymış sonrasında zehirliyomuş nasıl saklıyosunuzki siz öyle uzun süre anlamadım?
zbd DoganurcaN uzun süre zaten saklamıyorum mama kullanıyorum ama 900 gramlık mamalar kutuda değil poşetlerde oluyor poşette de mama durmaz o açıdan sordum.
Hanifee03 zbd fazla kalırsa napalm bnmde elimde var buzdolabına koymuştum ama aklım karıştı acaba yedrmesem mi
Milkaaa Ikizminnoslar bende öyle yapıyorum da her yeri mama oluyo bende hoşlanmıyorum ya napcaz o isi trendyoldan alıyorum 1200 gr ozman poşetle yolluyolar iki ayri
MotherOfAlmila Ikizminnoslar Ama kutunun ustunde, kullandiginiz bir kutuyu bir daha kullanmayin diyor.🙄
Ikizminnoslar Milkaaa yani baska bir sey denemedim mama kutuları isimi goruyor 2 3 tane mama kutusu ayirmisim dolduruyorum onlara.. zaten bir mama en fazla 2 3 gun gidiyor sonra diger mamayi acip dolduruyorum tekrardan 🤷🏻♀️
elif_07 zbd ben ilk evolvia kullanıyordum. Onun küçüğü de büyüğü de kutuda. Şimdi bebelac kullanıyorum. Hep evolvia kutusuna döküyorum. Yanımda taşıması da kolay oluyor.
Ruzgo35 zbd canim baska kaba koyma her mamanin kendine has kutusu var bozulur oyle serin kuru gunes gormeyen bir yere koysan yeterli
bbusra134 Şey yapsanız kendi poşetinin ucunu cok muntazam bir şekilde uzun kesin makasla sonra kahve poşetlerini kirleten uzun bir şey var vallahi adını bilmiyorum bilen yazsın onunla sa tutturursunuz toka gibi dökülmez açılmaz