Serpil51 bana da kimse alerji vs blr şey demedi. Kaç tane doktora gittik. “Geçer” dedikleri yek şey buydu. Emmeyi de aslında kabızlık yüzünden bırakmadık. 18.aya girdi ve çok düşkünleşti diye bırakırdım. Ama çok şükür kabızlık bitti. Çok kötü bir şey çocuk kıvranıyor poposu çatlamış. İnsanın elinden bir şey gelmiyor. Allah hiç bir anneyi çaresiz bırakmasın.