Benim bebeğim de 11 aylık bol bol meyve yediriyorum. Karpuz,elma, salatalık gibi bir de geçen karadut yedirdim 5-6 tane inanılmaz çalıştırdı bağırsaklarını. Normalde günde bir kere yapıyordu kakasını. Duttan sonra 3 kere yaptı.Deneyin inşallah işe yarar. Çok üzüldüm bebeğinize umarım iyileşir yavrum ya ☹️