Asel_sahra bi anda kabız yapmaya başlaması ilginç. Havalar çok sıcak, su yetersiz gelebilir mi bünyeye, aralarda verseniz.. Ben bu kurallara çok dikkat ederken bebeğim 3.5 ayında idrar yolu enfeksiyonu oldu, ancak suyla geçirdik öyle olunca erkenden vermeye başladım suyu iyi geldi. Belki sizde de içi kuruyordur bebişin mama anne sütünden de çok susatıyor çünkü