Asel_sahra Merhaba kizlar 4 aylik bebegim var hipp organik combiotic veriyoruz iki haftadan beri kabiz yaptı sizde de oluyormu degistirsem hangisini alsam bilemedm artk
Tdof26 Asel_sahra ben doğduğundan beri veriyorum şükür öyle bişey olmadı ama günde 60 cc ti geçmiyor tabi bir kez veriyorum belki ondandır
Tdof26 Asel_sahra değiştir ozaman canım her mama her bebeğe yaramıyor deneyip görmek zorundayız galiba biraz
Asel_sahra Kedidirokedi ya onceden gazini cikariyordu smdi onuda cikaramiyo ve aşırı kuru kakasi .. bizim 4 aylik mamadan oldu buyuk ihtimal
Asel_sahra Pinar_kb ama her mamayi da icmiyo ki sasrdm kaldim bebelac aldk cope attm smdi. Bu mamaya yakin hangisini alsam acaba bunu cok seviyor
Asel_sahra Tdof26 evet ya cok severek iciyo en son sulandirarak vercem olmazsa sma optiripro mu ne onu denicem .
zeyzey77 Asel_sahra Hipp içeriği orijinal yurtdışında olanla aynı değil . Türkiye’de olanın içeriği o kadar iyi değil ben pek sevmemiştim onu
Tdof26 Asel_sahra mamaya bi çay kaşığı zeytinyağıyla veriyorlar diye okumuştum tabi her seferinde olmaz heralde
Mete112 Asel_sahra evet hipp kabız yaptı benim bebeğimide hemde günde sadece 60 cc vermeme rağmen bıraktım
Asel_sahra Mete112 hangisini aldinz suan ne veriyorsunz bizimkide cok kabiz baya agliyor karın ağrısından
zeyzey77 Asel_sahra Ben hepsinin içeriğine baktım doktorlar bas bas bağırıyor şeker tuz vermeyin diye ama mamalarin hepsinin içinde şeker ve tuz var..hepsini tek tek inceledim şekersiz ve tuzsuz mama yok hangi mamayı vereyim diyorsun şu daha iyi onu ver bile diyemiyor çünkü hepsinin içeriği birbirine benziyor. Hangisini istersen onu ver diyor
Asel_sahra zeyzey77 evet iste ilerde de cocuklar da ya seker hastalığı yada bobrek rahatsızlığı çıkıyo eskilerde bize pirinc unu verirlerdi ben 15 yasinda gelene kadar sahit olmadim tek bir cocuk bebegin hasta olduğunu simdi hastaliklar baya çoğaldı illa katacaklar bsyler bebek bunlar hassas ona göre bsyler uretseler olmaz.
Biyocu Su vermeyi dene istersen canım.mama içen bebeklerde doktorlar 1-2 çay kaşığı her mamadan sonra öneriyor.bu aralar çok sıcak havalar fazla sıvı kaybından da olmuş olabilir bundan önce kabız yapmadiysa.olmadi sma opt. İyi diyorlar bı dene istersen
Asel_sahra Biyocu evet onu deniyecem bu defa su veriyorum aslinda her mamadan snra degilde gunde bir iki defa ya kabızdi mamadan once duzeldi mama kullandk tekrar kabiz oldu yapiyor ama cok sert afedersn böyle halka halka geliyo kakasi
zeyzey77 Asel_sahra Aynen öyle. Tuz ve şeker verme diyip sütün yetmiyor mama ver dediklerinde içinde tuz ve şeker var demiyolar ama 🤦🏻♀️bebekler içinde doğru düzgün bir şey yoK. Bazen isyan edesim geliyor. Bebek rızkıyla gelir diyolar benim sütüm bebeğime yetmiyor aç kalıyor
Biyocu Asel_sahra hipp de her seferinde sıkıntı oluyorsa mamayı değiştir canım sen.bir de zeytinyağı at mamaya diyenlerde oldu bize bir çay kaşığı kadar