balporsuguu
İsterseniz doktora götürün. Daha geçen hafta benim oğlum da öyleydi, 38.5 ateş, + ishal. gece uyandırıp uyandırıp duş aldırdım, balkona çıkardım calpol, 38den aşağı düşmedi. 39.5 gördüm 😔 Sabah doktorumuza götürdüm tahlil yaptı Cpr yüksek çıktı, hem enfeksiyon hem diş dedi antibiyotik verdi. Salgın var bu aralar, sadece çocuklar değil yetişkinler de oluyor böyle 🤷🏼♀️