Neslihan1903 Su1 eti kesmeyi beceremiyorsan sert olur ete vurduğun bıçak ve nasıl vurduğun çok önemli
zeyzey77 Su1 Soğan ve sarımsakla kısık ateşte pişir ve kapağı kapat mutlaka başka türlü yumuşak olmaz. Diğer türlü tavada yapıp yiyenler eti pişirmeden alt üst tütsülenmiş yiyor sadece içi çiğ kalıyor
zeyzey77 Su1 Et pişmeden tuz koyma bir de lastik gibi olur yoksa . Ocağı kapatmadan 5 dakika önce tuz konur