Tavayı iyice ısıtıp başta mühürlüyorum sonra kısık ateşte kapağı kapalı bırakıyorum ben kendi suyunu çekene kadar en son yağlar biraz yansın diye açıyorum ocağın altını, lokum gibi oluyor. Kavurma yapıyorsam eğer yine mühürleyip çok çok az su ile düdüklüde yarım saate yakın bırakıyorum içine 1 küp şeker atıyorum. Sonra tavaya alıyorum, karabiber tuz koyup kavuruyorum tel tel dağılıyor