bahardonmez Yara oluyorsa, acı oluyorsa sanırım emzirme yanlış olabiliyormuş :) Aerola denen kısmı iyice almasına uğraşın, hamburger yiyecek gibi düşün demişti benim doğum sonrası hemşirem. Yaranın geçmesi için de kıyafete değmesini önleyebilirseniz canınız daha az yanar. Kendi sütünüzü ve siyah çay sürmeyi deneyin.