yazveyagmurunannesi bahardonmez ben her emzirmeden sonra gümüş kapakla kapattım zamanla kullana kullana iyileştirdi merhem falan sürmenize gerek kalmıyor sadece sütünüz ve kapak çözüm olabilir. ılık suyla sabunsuz temizlenmeli gümüş kapaklar sık sık
yazveyagmurunannesi bahardonmez 15-20 gün sürdü. e bebekten aldım baby mom markası.lansinoh incia bir sürü krem kullandım onlar fayda etmiyordu çok kötüydü emzirirken gözlerimden yaşlar akıyodu acıdan derin nefes ala ala sabrediyodum gerçekten zor bi durum çok geçmiş olsun 🤲🏻
[silindi] İlk günden itibaren gümüş kapak kullandım sadece ve hiç yara olmadı göğüs ucum olmadıgı halde. E bebekte ucuz olan vardı 100 TL gibi bişeydi onu alabilirsiniz baska hiç bişeye gerek yok bence. iyiki almışım dersiniz
melikelif bahardonmez Ben de çok çektim. Kanlar akıyordu göğüslerimden. Göğüs pedlerinden sakın kullanmayın mümkün olduğunca açık bırakın göğsünüzü. Ben hindistan cevizi yağı kullandim. e vitamini kapsülü nü kırıp göğsüme suruyordum. Bir de Philips avent göğüs kalkanı kullandim. Ama en çok kalkan işe yaradı sanırım.
Nehir7778 bahardonmez bende aynı durumdaydım evde lansinoh ve tummy butter vardı kullandım çok faydasını göremedim.garmastan Die bir krem aldım bide göğüs ucu silikonu aldım bi kaç günde toparladı.şimdide günde vir kaç defa sürüyorum kremi hiç birşey kalmadı.eczaneden aldım kremi sürdükten sonra yıkamaya gerek yok.hele ki kanama tarzı birşey olduysa direk garmastan krem al.
Secil1907 bahardonmez gümüş kapak der susarım. Kesinlikle tavsiye ediyorum . Göğüs uçlarım kanıyordu benim lansinoh u sürdüm arada ama kapakları emzirme dışında hep taktim 2 günde iyilesti
minigimmm_15 bahardonmez kesinlikle madecassol bnde ne kullandysam gcmedi madecassol 2 3 defa sürğnce cok rahatladım aglayarak emzirenlerdendim 🤦♀️ çok gecmş olsn
Fero110 bahardonmez fucidin merhem cnm her emzirme sonrasi sûr emzirme oncesi yika iki güne birsey kalmaz inşallah
dlnelsn bahardonmez ne yaparsan yap geçmiyor tek çözümü sık sık emzirmek benimkinin ucu kopuyordu neredeyse o hale gelmişti ağzıma havlu koyup emziriyordum emzirmesen geçmez geçsede emzirince yine aynı olur o yüzden sık sık emzir her emzirmeden sonra zeytin yağı sür valla benimki az kalmıştı ucu kopcaktı 😒🙄
burcu1234 bahardonmez susam yağı ama o şekilde alırsan işe yaramıyo. Tahinin üzerinde biriken yağ kısmı varya orayı alıp sür çabuk geçiyo