ilaydaergul İkiz bebeklerimize doğdukları andan itibaren önce emzirme yaptım peşine hemen 30cc mama verdik. Geceleri genellikle sağıp biberonla veriyorduk. Biberonla verirkende anne sütü 30cc peşine mama 30cc verdik hep..sadece 30cc veriyorsanız doymaz bebek birde 3 saat fazla max 2 saatte bir beslenmesi lazım