Algan-29-06 dinlenmek , uyumak çok önemli . İmkanınız varsa eşinizden destek alarak boş zamanlarda uyumaya çalışın ev işini bi kenara bırakın. Bol bol su için ve sık sık ara öğün yapın. Ve bol bol emzirin. Malt içecekler hakkında bi bilgim yok. Kendimden örnek verecek olursam ilk 2 ay hep sütüm yetmiyor hemen bitiyor diye korkuyla geçirirdim günlerimi. Gerçekten de akşama doğru süt diye bi şey kalmazdı ve bebeğim açlıktan gece uykusuna geçirmezdi. Gün içinde de bebek gözünü kapatır kapatmaz direk mutfağa koşar süt olsun diye bi şeyler hazırlardım kendim için. Yulaf ezmesi, yeşillik salatası sürekli bunlarla uğraşırdım ben yiyene kadar da bebeğim uyanırdı zaten. Verhasıl hep bi stres hep bi koşturmaca. Akşama doğru bi ağlama tutardı sütüm bitiyor diye. En son bunların hepsini bir kenara attım ve kendime güvenmeye sütüme güvenmeye başladım. Sütüm var gelecek dedim stres yapmadım. Yaralarım da iyileşti ve benim sütüm çok şükür düzene girdi bebeğimin içeceği kadar geliyor hep. O yüzden uyku uyumak, stres yapmamak, güzel beslenmek, bol su içmek önemli