Ddddddd01 Adını söyleyemeyeyim. İyi gibi gözüken ama en ufak bir pürüzde hastasına doğru düzgün aciklama
dahi yapmayan bir doktor. Ayrıca yapılan testlerde doğruluk oranı payı çok düşük. Kızım bacağındaki morluklar icin gitmiştim düşüyordu geçmiyordu. İki kere test yaptılar birincinde istenilen değer yüksek çıktı ikincide daha da yüksek çıktı. Çinkosu falan yüksek çıktı doktor bile şaşırdı yanlışlık var bu testte diye. Ağlaya ağlaya başkent hastanesine götürdüm çocuğumu. Docente ve çocuğumda hiç bir rahatsızlık yokmuş. Ortadoğu hemofoli teşhisi koymuştu. Baskente götürüp a dan z ye tüm testler yapıldı ve temiz çıktı. O yüzden birdaha Ortadoğu’nun önünden geçmem. Orda doğum yapmıştım ama sımdı çok pişmanım🙏