Melegim9696 Kızlar Adana da güvendiğiniz gerçekten ilgili önereceğiniz çocuk doktoru var mi.( Ortadoğu hariç. )
1prensesannesi24 Melegim9696 Avrupa hospital Rıza Yılmaz güzel yalıdaydı oraya geçti kızımın çok fazla sağlık sorunu oldu tek tek ilgilendi endokrine sevk edildi doktor bulamadık şehir dışına gidecektim doktor ayarladı mükemmel bir doktor
2bebe1ana Melegim9696 güney adana Hastanesi’nde Özge ballı vardı ordan ayrıldı kendi kliginigini açtı gerçekten iyi bi doktor
Ddddddd01 Melegim9696 2 çocuğumun da doğumdan belli doktoru metro hastanesinde Ferda Yalçın çok iyi bi doktor büyük oğlumun doğuştan troidi var ilk günden kendisi takip eder mesaj atıp rahatlıkla birşey de sorabiliyorsunuz
arabeskanne Melegim9696 ben oğlumu bülent samlıya götürüyorum ayda bir defa 450 Tlydi ama şimdi kendi kliniğinde ne kadara bakıyor bilmiyorum.
mihrosum Ortadoğu metro asla önermem.bızım drmuz Bülent zamlı. Sezar hastanesindeki fakat ayrıldı kendi ozel yerini actı
Melegim9696 mihrosum Bülent Samlı demek istediniz sanırım. Evet biliyorum ama oda çok pahalı ya. Oraya da götürdüm iyi bir doktor ama muayenesi çok pahalı🥺
mihrosum Melegim9696 evet kuzum yanlıs yazmısım. Bulent bey sezardan ayrıldı sezardayken 140 yada 120 TLydı muayene ucreti.sımdı ozeel yer actı
1prensesannesi24 Melegim9696 rica ederim ne demek numara da veriyor bu arada gece yarısı bile aradığında mutlaka dönüş sağlıyor asla içeriği belli olmayan ilaçları vermiyor yani hem iyi hem güvenilir bir doktor
Melegim9696 1prensesannesi24 Baktım netten birdaha ki kontrolde oraya götüreceğim. Acaba muayene ücretleri ne kadar.
Melegim9696 Ddddddd01 Metro hastanesine götürdüm hiç memnun kalmadım kuzum. Ama doğrudur iyi bir doktora denk geldiysen .
Melegim9696 Ozge_AyazEfee Bi arkadaş ta sımdı o doktoru önerdi. Birdahakine götüreceğim. Doktor çok önemli gerçekten :) tesekkur ediyorum🙏