Ceren12fln Sezaryen doğum yapmış biri olarak, çevremde hamile olan herkese konforundan ötürü sezaryeni öneriyorum.
Yani Allah’ın bildiğini kul dan mı saklayacağım, gayet rahat geçti sürecim, acı çekmedim diye kendimi hor görecek halim yok, normal doğum yapan da dünyaya bir canlı getiriyor, sezaryen olanda.
Yıl olmuş 2021, hâlâ doğum şekli kıyaslaması yapıyoruz ne tuhaf.