Kızlar ben sezrynm mesala normal doğum yapanla sohbet edeyim ohh ne güzel sanci suni yok parmak yok bebeği aliolar diyorlar ama normal de ben şunları yaşadım öldüm dirildim diyorlar… Cok aşırı sinirleniyorum biz sezaryeniz die hiç mi acı cekmedik hicmi biyerimiz acimadi yediğim iğnelerin hesabı yok doğumdan sonra hastaneyi yıktım hayatimda oyle bel ve baş ağrısi gormedim ben… ustelik 12 saat suni yedim o halde mecbur sezaryen oldum… yani biz sezaryeniz die kolaymi geçirdik saniyorlar…. ben korkudan dikişlerimi aldirmaya gitmedim 20 gun sonra kendim çektim çıkardım daha nasil anlatabilirim. İnsanlar bazen çok saçma konusuyor…