defnosgeldii Rikaa alerjinin baska hicbir belirtisi yok ki her gun yaptigi bir seyde degil bikac gundur boyle
Teemo07 defnosgeldii aman iyi şükür.. Gazdır o halde. Karnı ne kadar yumuşak olsa da, ne kadar gaz cıksa da hep kıpır kıpırlar uyuyamıyorlar. Bizde sabah onun sıkıntısını çekiyoruz. 5 ten 7 ye kadar sürekli bir gaz cıkarma operasyonu.
Hsny defnosgeldii bizde o haftada aynılarını yaşadık beş gün uyumadı geceleri bikaç saat sadece. Şimdi 2 buçuk aylık olduk Düzeldi çok şükür . Biraz sabır istiyor, sağlıkla büyütün inşallah 🥰
Minisimbenim defnosgeldii benim oğlumda özellikle bir aylıktan sonra gündüz 12 -13 saat hiç uyumuyordu 2. Ayda biraz düzeldi
Aseliiimmm defnosgeldii bebeğim 8 aylık gece gündüz aglıyor uyumuyor ben sıcağa bağlıyorum ama bakalım ne olacak böyle
Teemo07 defnosgeldii bugun de aynısı oldu. Çıldırıyordum artık. Bir de uykusunda söylenmeler başladı 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Gulenes defnosgeldii 54 günlük ve 12 saatir uyulmaması normal değil gazi falan mi var acaba yada aç mi
Gulenes defnosgeldii gaz damlası kullanıyor musun kullanmıyorsan kullan dönüşümlü olarak 2 tane bide kendin de anason rezene karsiinli çaylardan tüket ıyi gelir.