Sulemsu toplamda 10 gün falan sürdü tabi bu süreçte hergün hastaneye gidip kan verdik 16 yı geçecek diye ödüm koptu beyinde hasar bırakır falan diye neyse ki en son 15,75 gördük ve sonra 13lere düştü tam 10. Gündü galiba hocaya dedim ya tekrar çıkarsa diye ilk 10 gün önemli bizim için bir risk yok artık dedi ve dediği gibide sonrası bi kaç gün için de tamamen geçti