Sulemsu canım 1aylık bebeğim var banada fistik kibrosiz değeri yüksek dediler tekrar kan alındı ömrümüzden ömür gitti bir hafta boyunca üstelik bebeğimin kalp rahatsızlığı var çok ağladım üzüldüm şükür Allah’a bir hafta sonra temiz çıktı,zor biliyorum yeni yaşamış biri olarak dua et gönlünü ferah tutmaya çalış,Allah’ın izniyle temiz çıkacak 🤲