NNF19 Nil_defne merhaba cok cok zor alıştırdık maalesef cok zor bi süreç em çokta anne yıpranıyor ama alışıncada rahat ediliyor öyle yada böyle kabul ediyor sabır lazım🤷🏻♀️
Nil_defne Yusufarden Çıkartmadık😰Normalde evolvia kullanıyorduk içiyordu da. Dr onun içinde prinçve soya var alerjisi olabilir neocate kullan dedi bunuda içmiyor hiç😰
Yusufarden Nil_defne evolvia da alerjik mama vardı yapmakta olmasın evolvia ar idi sanırım ona bi bak istersen mama bebeği çok zor ya Allah yardımcımız olsun
Nil_defne Yusufarden Amin🙏🏻ondan kullanıyorum aslında ama dr onun içinde prinç ve soya var diye bıraktırdı