Nil_defne canm benm kızımda süt yumurta tavuk alarjisi var doktorumuzun verdiği sizin mamanin aynısından kullanıyorum daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum tadı kokusu çok kötü ne yaptıysam içmedi bide benm bebeğim doğduğundan beri hiç mama kullanmadığı için biberondan çekmesine beceremiyor pek bende hipp markalı elmalı bisküvi aldım organik olandan onu blendirda toz haline getirip içine biraz muz ezip vanilya şurubu koyup birazda ceviz ekleyip verdim bu sabah ilk kaşıkta biraz istemedi ama yeni aldığımız balonla oyalayıp kaşıkla baya yedirdim sende bi dene istersen bu şekilde bakalim inşallah alır