Lalince seni valla o kadar iyi anlıyorum ki canım. Aynı durumdaymısız. Herkes kızıyodu, guluyodu bana. Ama yine de buldum yani. Nasıl oldu anlamadım. İnsallah bi an evvel gecer de rahatlarum ya. Bugun cok uzuldum, agladım başta. Ama simdi daha sakinim. Dediğin gibi moral önemli. Bebeklerimiz için güclü durmamız lazım. Benim bi de hic istahım yok. Sırf süt olsun diye biraz bisey yiyorum ama hic isteyerek değil. Midem bulanıyor 😔 vallahi Allah razı olsun. Sen vitamin takviye bisey kullanıyor musun? Ecopirin kullanın diyolar? Sen kullanıyo musun,
Lalince