Temaslıydım. Dün test verdim. Pozitifim. 5.5 aylık bebeğim var. Emziriyorum, ona bulastırırım diye cok korkuyorum. Temas durumunu öğrendiğimde maske takmıstım ama tek maskeyle yanında oturdum kalktım, oyunlar oynadık, yemek yaptım. Sürekli aynı odadaydık. Simdi odaya sadece emzirmek icin giriyorum ama cok korktum. Alerjik oldugu icin zaten hic bisey yiyemiyorum. Güçlü bi bünyem yok. Ne yapacagımı sasırdım. Gecirenler akıl versin nolur