Sevgi1 Bende olmadı ne baş ne bel ağrısı anestezi uzmaniyla alakalı bi durum diye biliyorum doğum sonrası hiç sezeryan olmamis gibiydim hiç yatmadim rutin islerimi yaptım. Doktorum imi hastaneyle anlaşmalıydı kesinlikle doğum yaptığım hastaneyi tavsiye etti anestezi uzmanı ekip muhteşem rahat edersin dedi saolsun ıyi'ki dinlemisim onu