Allah yardımcınız olsun ama geçmeyen bir şey yok korkmayın endileşelenmeyin lütfen.Ben de spinal sezaryen oldum.3 ay olacak.İlk bir hafta ben sırtımı koyamıyordum yatağa çok zorlanıyordum.Yastıkları döşüyordum.Şu an 3 aylığız,bazen arkaya sırtımı koyduktan sonra kalkınca biraz ağrı oluyor tabiinle ama geçer umarım.Hepsi geçiyor hepsi :) İlk gümlerden çok çok daha iyiyim tabii ki normal e dönmeye yavaş yavaş başlıyoruz