Dilaylaa Duru07 Sezeryan yapan kişilerde de var o sorun . Ben çok duyuyorum. Benimde dikişim vardı baya ama doktorum dar şekilde dikecegim dedi öyle dikmiş dikiş izi de kalmamış doktordan doktora fark ediyor malesef ki .
turkerg Dilaylaa bu tamamen yapi meselesi. Ben bir dogum yaptim. Kesi atildi. 40im ciktigimda kontrole gittim doktor hic dogum yapmamis gibisin hizli iylesmis dedi hem genital hem rahim. Zaten hemen adet de oldum🤷🏽♀️
Duru07 turkerg ilişkide nasıldı benim doktorum da o kadar genişlik olur hiçbir zaman eskisi gibi olmaz demişti yapıyla alakası yok dedi
Dilaylaa turkerg Öyle zaten doktorun önemi de var ama keyfi kesik atan doktorlar var malesef doğum hızlı kolay ilerlesin diye . Sezeryan olup sorun yaşayan da var normal doğum yapıp hiç yasamayanda hep kişiye göre . 🌸
Rikaa Duru07 eski hakine donmuyormus doktorum soylemisti vajinal estetik profesoru kendisi elastikiyet bozuluyormus. Vajina toparlar eski haline doner diyor bazi doktorlar ama dogruluk payi yokmus normal dogum tesviki icinmis
alinaannee Rikaa acaba doğru bir bilgimi? Ben genişlemesini beklerken daralma oldu ve dikiş izlerim belli bile depil eşim derdi sen hiç Doğum yapmamış gibisin diye bence vücut yapısıyla ilgili bir şey olabilir
Zehrayaz345 Yelizdemir Keşke hemen çıkıp özele gitseydiniz Allah’ın cezalari nedne böyle yapıyorlar ya 😔
Yelizdemir Zehrayaz345 özelde doğum yaptım valla canım ama normal doğum daha sağlıklı diyip zorla doğurttular bni🤯
Jeremh Duru07 bende tamamen düzeldi hiç bir sıkıntı yok şükürler olsun ama düzelmesede basit bir operasyon ile düzeltiyorlarmış
alinaannee Duru07 çok geçmiş olsun iyi bir doktora denk gelmek çok önemli yaa ben Doğumdan sonra genişlemesini düşünürken aksine daralmıştı galiba doktorun dikmesiyle ilgili bence iyi bir doktora git bu önemli bir konu kendini iyi hissetmen lazım🌸
Rikaa alinaannee bilmiyorum ama vajinal estetigi en cok vajinal dogum yapam kadinlar tercih ediyormus. 2 kez ameliyat olmamak icin sezaryan oldum ben daralmaya girmemek icim. İliskinin ilk zamanlari normal dogumdan sonra sıkışma oluyormus. Takip edin ilerleyen zamanlarda bollasma olacaktir. Benim doktorum bana boyle anlatti.
Yengecanne_ Ben doğumda dört gün falan öncesi hissetmiştim.Galiba o zaman açılmam olmuş.Doğumumda normal oldu, dikiş atarlarken doktor estetik dikiş atıyorum sana dedi.Ben öyle bir genişlik hissetmiyorum.Zaten kız gibiyken gibi olmaz.Çocuk doğurduk kafa çıktı.