Duru07 Kızlar 2 ay oldu vajinam biraz bol gibi yada psikolojik bilmiyorum kaç ayda toplar eski halini alır
zeynnep Duru07 eski haline dönen varmı bilmiyorum benimkide aynı ikinci dogumuda yaptım 6 senedir aynı.ilerde ameliyat düşünüyorum.
Begooo Duru07 daha çok yenisiniz 6 ayds vücut olarak anca toparlanılıyor. Bir de ne kadar dikiş atıldığınıza ve yırtılmanın çok olup olmadığına bağlı. Ama daha çok erken toparlanmak için
Ayca2021 Duru07 bol olduğunu nasıl anlıyorsunuz ya ben de 4 ay oldu normal doğum ilk doğum ve dikiş de vardı az mı fazla mı bilmiyorum
ilkbebekannesi zeynnep Ya ben de belki biraz genişler diyordum ama 2 ay oldu doğum yapalı eskisinden dar anlayamıyorum
zeynnep Duru07 evet dikiş vardı biraz kactaneydi bilmiyorum ilk doğum biraz zor olmuştu düzelme olmadı.
Begooo Duru07 dediğim gibi daha çok yenisiniz ama dikişi fazlw olan çoğu arkadaşım toparladı bence erken daha merak etmeyin :)
Yelizdemir Duru07 1 cocuk 2. Olsam kesinlikle normal doğum istemiyorum hem doğumum cok zordu hem doğumdan sonra cok cektim dişlerim fazlaydı gözüm korktu normal doğumdan
Yelizdemir Duru07 ben o sancı sırasında yalvardım sezeryana alın diye almadılar 0 sancıyla 1 cm acılmayla sunni sancıyla doğurdum 17 18 saat sancı sonrası doğumum gercejleşti 😣
Dilaylaa Duru07 Sezeryan yapan kişilerde de var o sorun . Ben çok duyuyorum. Benimde dikişim vardı baya ama doktorum dar şekilde dikecegim dedi öyle dikmiş dikiş izi de kalmamış doktordan doktora fark ediyor malesef ki .
Jeremh Duru07 bende tamamen düzeldi hiç bir sıkıntı yok şükürler olsun ama düzelmesede basit bir operasyon ile düzeltiyorlarmış
Zehrayaz345 Yelizdemir Keşke hemen çıkıp özele gitseydiniz Allah’ın cezalari nedne böyle yapıyorlar ya 😔
Olich Duru07 2 tane çocuğum var ikiside normal doğum. Kegel egzersizleri tavsiye ederim (YouTube bakın isterseniz). Düzenli yapınca ameliyat gerek kalmayabilir
Kmslbgm Duru07 11 ay oldu doğum yapalı benimde dikişim fazlaydı ama toparladı kendini bi bolluk yada genişleme yok hatta eskisine göre daha da dar