Efem123 Dilara8228 Anladım çok degilmi ya ben günde 2cay kaşığı veriyodum 3.5 aylık daha fazla versem zararı yokmu
Minisimbenim Burcak11 bende bir buçuk aydan sonra vermeye başladım çok sıcak sıvı kaybı oluyor günde 3-4 çay kasigi veriyorum
kubr_pak Gizem9565 Ona da annesi olarak ben karar verebilirim bence, tek seferde bi biberon vermiyorum tabiki, 5 bilemedin 10 cc veriyorum
Beyziikoo kubr_pak E yine fazla değil mi? Günde 5 6 çay kaşığı diyorlar ama sizinki fazla geldi bana 🙄🙄
ilkbahar2334 Burcak11 45 günlüğüz ve bende mama veriyorum. Mamadan sonra su veriyorum çünkü mama tatlı ve arkasından su versen iyi olur canım çocuk susuz kalmasınn
Bgs Burcak11 bebeğim ishal oldu ve doktorum su kaybediyor su verebilirsin ama hazır suyu bile kaynatarak vermen gerekiyor dedi o yüzden bir kaç gündür çay kaşığıyla su veriyorum bu arada ben sadece emziriyorum.
Dilekdefne21 Burcak11 şu su postlarına ölüp bitiyorum allahım nasıl bebeklere su vermezsiniz havalar çok sıcak ve bide mama da alıyor yazmışsınız kendiniz lakır lakır iciyosunuz sıcaklarda bebekleri neden sorguluyosunuz ozaman sizde içmeyin içiniz yansın