Burcak11 Kızlar merhaba oğluma su vermek istiyorum çünkü aşırı sıcak sadece zıbınla duruyor evde yine de terliyor ve su kaybediyor sadece anne sütü alsa vermicem ama mama da alıyor doktor verebilirsin demişti siz. Verdiniz mi
Ozge8_ Burcak11 kızım sadece anne sutu alıyor ben veriyorum günlük congur congur içiyor kana kana 1 bucuk aylıgız
Kadifemsii Burcak11 mamayla besleniyorsa vermeniz lazım. Sadece anne sütü ile beslenen bebeklere de birçok doktor yazın su verebilirsiniz diyor
Papatyaninannesii Burcak11 ben 2. Ayından beri veriyorum doktorum verbeilirisn dedi iki aylıkken her emzirme sonrası bi tatlı kaşığı verebilirsin demişti nisan ayındaydık
Dilara8228 Efem123 Her emzirdikten sonra suruplarin içinde çıkan şırıngalar varya 5 ml hepsini çekiyorum veriyorum
QueenOfDisaster Burcak11 bence verin ben veriyodum o zamanlar çünkü havalar aşırı sıcak çocuklar terliyor vücutlarının suya ihtiyacı olduğunu düşünüyorum hem sudan bi zarar gelmez
[silindi] Burcak11 Anne sütüde alsa sicakta ver canim suyun zarari olmaz günah ben bu düşünceyi anlayamıyorum tamam anne sütünün yarısi su ama bu çocuk dakika bir emmiyo çok sıcak olunca havalar su verilmeli kışın gerek yok
Emelli Burcak11 mama alıyorsa doktorlar öneriyor zaten su verebilirsiniz diye ama hem de emziriyorum diyorsunuz. Zaten anne sütünün %90 ı su . Su ihtiyacını sizi emdigindr de karsılayabilir. Önemli olan küçücük midesinin suyla dolmaması :)
kubr_pak Burcak11 Benim bebeğimde 77 günlük, doktorumuz günde 6-7 kere su verebilirsin mutlaka ver çok sıcak havalar demişti, sudan zarar gelmez demişti bende günlük 50-60 cc veriyorum toplamda
Paradiseeeee Burcak11 benimde oğlum 2 aylık 40 çıkmadan su vermeye başladım günde 4.5 çay kaşığı veriyorum lokur lokur içiyor yawrum içi yanmış günah sende ver korkma zaten çocukları hergün yıkıyoruz e yıkarken de su kaçıyordur ağzından burundan içine o yüzden korkma ver
BademsMam Burcak11 doktor ver dediyse ver. Ama ben emzirdiğim için hiç vermedim. Zaten çok fazla emiyordu o zamanlar sütümde çok vardı taşıyodu sürekli emzirdim. 2 çay kaşığı verebilirsin ama bir işe yarıcağını zannetmiyorum
Bal-Kaymak Burcak11 Suyun bir zararı yok. Sadece midesni doldurmasın diye vermeyin diyorlar. Mamasını içtikten sonra su verin mutlaka10 CC kadar verebilirsin . Mamadan sonra karnı tok olacağı için zaten çok fazla içemez. Emzirdikten sonrada ver
Efem123 Dilara8228 Anladım çok degilmi ya ben günde 2cay kaşığı veriyodum 3.5 aylık daha fazla versem zararı yokmu
Ezgiiiiii Burcak11 2 aylıkken başladım günde 3 çay kaşığı su vermeye şimdi 4 aylık günlük 30 cc veriyorum terledikçe su kaybediyorlar yazık onlar da susuyor