sedaykn ya aslında bunu da çok araştırmıştım aslında annelerin güneşten dolayı mayo tercih ettiği ama bezden dolayı bikininin daha rahat olduğunu yazıyorlardı hep ben de kararsız kalıp 1 bikini 1 mayo alayım dedim. Bikinimiz geldi ama olmadı kızıma. Şimdi mayo aldım tam beden bakalım o nasıl olacak