Merhaba anneler, kızıma LCW’den bikini almıştım kızım şu an 9aylık. 11-12 aylık civarındayken kullanacak daha çok. Burdan okuduğum şeylere göre 12-18 aylık almıştım. Hep 1 beden büyük almalısın yazılmıştı. Bikinimiz dün geldi ama çok büyük oldu ya🤭 kızım ayına göre uzun boylu, kilolu değil ama bu kadar büyük olacağını düşünmüyordum kıyafetlerde hep büyük giyiyor çünkü. Şimdi sorum şu bikiniyi iade edip mayo almak istiyorum, bikininin altı belini hiç tutmadı ama mayo olursa 1 beden büyük olması çok sorun olmaz gibi geliyor ama emin de değilim. 9-12 mi almalıyım 12-18 mi?? Yardım lütfen. H&M veya defactodan alacağım bu arada mayoyu