Birkelebekannesii çok geçmiş olsun bizde de boğaz enfeksiyonu vardı ancak bir jafta sonra iyileşti kizim. Bir yaşında o da. Acile gittim bogazindan dedi bir ates düşürücü bir de antibiyotik verdi ama nafile ateşi geçmedi ve enfeksiyon ilerledi üçüncü gün sonunda çocuk doktoruna götürdük ishali de başlamıştı çünkü doktor enfeksiyonun bagirsaklarina kadar indiğini söyledi ve penisilin verdi yanına probiyotik antibiyotik ve ateş düşürücü. Çok zor atlattık inşallah kolaylıkla atlatırsıniz.