İyi geceler hanımlar kızım dün geceden beri 38 derece civarı ateşi var doktora gittik Boğazı iltahaplanmış ve şişmiş dedi şimdi de aynı durumda ılık duş ıslak havlu uyguluyoruz calpol ve antibiyotik de verdi kullanıyorum ama yine var ateşi başına gelen var mı bu durum ? Bir diğer sorum bir tanıdığım bir kere böyle oldu mu 7 8 yaşlara kadar devam eder ara ara böyle hastalanır dedi kafama çok takıldı siz ne düşünüyorsunuz?