Bellatrixxx yani aslinda benimde soyle hakkim var istersem gunluk 6 saatten 6 yada 7.5 sqatten 5 gun calisip tam maas almak yada gunluk 7.5 saatten 3 gun calisip yarim maas alma hakkim var. Bende ilk etapta en azindan bebegim derdini anlatabilecek hale gelene kadar 3 gun calismayi planliyorum. He istersem bu 3 gunu 7.5 saat degilde sizin gibi 3 saate bolerek hafta boyuncada calisabilirim. Ama ben haftalik 3 gun calismayi tercih edicem baslarsam eger. Ek gidada sorun yasar miyiz artik tecrube edip gorucez. Ve dediginiz gibi aslinda bende pandemo basladigindan beri evdeyim. Martta bi kapandim hala oyleyim arada sadece mayista 15 20 gun hazoranda 15 20 gun calistim o kadar. Gercektencok bunaldim ve bebegime de esime de gerekli sevgiyi sikintidan hissettiremiyorum gibi geliyo. Calisirsam daha dinc olucam gibi😊