kaymakliekmekkadayifi yok anladim,aslinda benim durumuma çok benziyor sizin durumunuz, ben de 1 yasinda bakiciya gectim, önceden 6 aylikken bile artik isime gücüme baslayayim modundaydim. Ama bebeğin de ihtiyaci size öyle var ki,bunu görünce siz de birazcik ertelese miydim diyebilirsiniz. O amacla söylüyorum. Yoksa tabiki her kadinin çalışmak hakki,kendim de calisiyorum, karşı değilim.