Ceren245 theGunes ruhunuz dokunamaz tabi ki 🤷♀️ Ama illa ki sizden yarım saat 1 saat önce uyuyordur bebeğiniz . O zaman anlaşılır dokunarak😅
neslihanuz1 Aynı soruyu ben soracaktım inanki üşütür diye korkumdan cam açmadım birkaç gün sıcaktan pestilim çıktı. Bizim ev biraz yüksekte o yüzden çekindim ama bende bu akşam camı açıcam sanırım her türlü emzirmek çok terletiyor ☹️
Beneklikedi Bizim ev çok esiyor, cereyan var hep biz çok kötü hasta olduk sizler dikkat edin cam kapı açarken