Ssssraa Postunuzda bunlardan hiç bahsetmediğiniz için yorumum o şekilde oldu.
Benim oğlum da geçtiğimiz kış bahsettiğiniz semptomlarla bağırsak enfeksiyonu geçirdi. Tüm tahliller temizdi. Hiçbir ilaç kullanmadık ama toparlaması uzun sürdü(ishal)
Umarım ciddi bir durum yoktur sizde de. Geçmiş olsun.