Öğle uykusundan yanarak uyandı parasetamol verdim bir kere, şuan 37bucuk 38 buçuk arası dolaşıyor. Üç dört gün önce bir hafta süren hafif ishal kusması, ondan önce de geniz akıntısı olmuştu. 3 gündür bir şeyi yoktu ve bugün sadece ateşi var 40 ı gördük. Neden olabilir? Sizce götürmeli miyim?