Canım bende çok sorun yaşadım ve kızım 4 aylık oldu hala da ara ara yaşıyorum maalesef. Bu söylenilen kremlerin hepsini aldım denedim defalarca doktora gittim ve sürmediğim krem yağ kalmadı. En son çareyi Bulgaristan’a ait krem var, bgpale ismi. İnternette satışı var ve anında pişiği yok ediyor sürekli sürerek 2 günde geçirdim. Aldığım kremler hiç işe yaramadı bu krem kesin çözüm tavsiye ederim.çok da pahalı birşey değil 👍🏻Sürekli kaka yaptığı için kakanın asidi pişiriyor popoyu, zamanla düzene girer inşallah 🙏🏻