Kızlar oğlum 1 ay 2 günlük doğduğundan beri geçmeyen pişiği var ilk doğduğunda sleepy kullandım bezin olduğu bacak kısımları falan pişik yapıyor diye primaya geçtim bacaklar iyileşti fakat pişik biraz kaldı doktor mantarı var dedi travacort verdi sabah akşam sürdüm sonra dün öğlen pişik olmasın diye sebamedin pişik kremini sürdüm derisi soyulmuş poposu kıpkırmızı 😣😣😣 kendime çok sinirliyim keşke pişik kremini sürmeseydim yavrumun çok canı acıyor 😥😥 ne yapsam bilemedim bişey sürmek istemiyorum artık dahada kötü olursa 😥