Papatyaninannesii
2 hafta memlekette kaldık, sırılsıklam oluyordu oğlum terden ve günde sadece 3 bez alıyordum orta ya da çok az dolulukta. Bir iki kez de boş alıyordum artık pişik olmasın diye 🤷🏼♀️ Birkaç kişiye sordum onlarda da hep öyle olmuş, yazın çiş azalıyormuş, kendimizde bile öyle oluyor aslında. Yine de 14 saat uzun bir süre, siz daha fazla su vermeye çalışın. Benim oğlum bir de su da içmez, şiringayla zorla içiriyorum 😔