Kızlar kızın 5.5 aylık xok terleyen bi kız yaz gelince zaten çişi azaldı, anne sütü alıyor suda veriyorum, ek gıdaya basladık tadımlara, tadım sonrasıda veriyorum, dün gece hiç uyumadı sıcaktan, saat 8de taktım şuana çiş yok kala yaptı sadece dünde en don çişli bezinde pembemsi leke vardı, burası dün 42 dereceydi napmalıyım 🙁