kirlibeyazkedi Edakara Sizin zaten ay/ gün itibariyle normal şartlarda da su vermenize az kalmış. Sıvı alımı azsa su vermekte neden sakınca olsun. Herkes farklı bir şey söylüyor bebek söz konusu olduğunda katı kurallar yoktur, ihtiyaca göre esneklik olmalı.
Eymencvk Edakara şöylr söylim oğlum sıcaktan özellikle şu iki gündğr felaket sıcak terle atıyor çiş yapmıyor bizde 4-5 defa anca değiştiriyoruz oda çok dolu olmuyor yatak terden sırılsıklam haliyle çiş yapmıyor
Edakara Eymencvk dediiğin gibi felaket terliyor su içinde oluyor resmen sanırım o yuzden de ter yoluyla atıyor
EsmaAtlas Edakara asla vicdan yapma emzirdiği için nerdeyse 7-8 ay hiç su vermeden büyüyen bebekler de oldu asla vicdan yapma sen her mama sonrası bir su tut ağzına olmadı 3 saatte bir ver diyorum ya ben 1 çay bardağı dolusu veriyorum günlük
Edakara EsmaAtlas sadece anne sütü alıyor diye hiç su vermedim bende şimdiye kadar verilmez dıye biliyordum
ZmrtKby Edakara kızım 5 aylıkken az idrara çıkma sebebiyle doktora götürmüştüm böbrekte kum olduğunu öğrenmiştim Tehlikesiz boyutta dedi ama yine de ben kontrollerini sık sık yaptırıyorum
kirlibeyazkedi ZmrtKby Benim kafama takılan böyle bir durum olup olmaması işte. Doktor tahlil istemedi ama bazen fazla rahat gibi geliyor doktor 🤷🏻 başka bir belirti var mıydı peki?
Zekimurendebizigorecekmi Edakara Sıvı alımını arttırın derim . Kışın idrarla attıkları idrarı yazın terleyerek atıyorlar daha çok :) 5 aylık bebeğe yavaşa yavaş su vermeye başlayabiilrsiniz bence
Edakara Gamzr yok götürmedim düzeldi ysni yapmaya başladı diye zatrn bi hafta sonra kendi kontrolü var o zaman yaptır derse doktor yaptırıcam
Balkaymakoglumm hicpismandegilim valla canm hava çok sıcak ne kadar içerse verin içsinler cunku biz nasil dayanamiyorsak onlarda dayanamaz suyun yararı var zararı yok her emzirmeden sonra verin isterseniz
Edakara EsmaAtlas yok götürmedim düzeldi ysni yapmaya başladı diye zatrn bi hafta sonra kendi kontrolü var o zaman yaptır derse doktor yaptırıcam