Aynı durum bizde de var ve sanırım birçok kişi de yaşıyor. Malum ortak sorunumuz sıcaklar ve bebekler çok terliyor. Terleme yoluyla da attığı için cişte azalma olduğunu söyledi doktorumuz. Ben su vermiyorum bol bol emziriyorum. Çiş miktarında azalma var ama renk ve kokuda sorun yok o yüzden yeterli sıvı alıyor diye düşünüyorum. Ama bu kadar az olması da normal mi anlamadım 🤷🏻