Birbebekkkbircicek doktorlara kalsa 15 dakika yeter ama öyle değil. Emiyor doymuyor diye düşünmeyin. İlk 3 ay hamileliğin 4. Trimesteri derler, hala karnınızdaymış gibi düşünün. Sizin kokunuza, teninize ihtiyacı var. Sadece doymak için emmiyor yani bir yandan sizle bağ kurup diğer yandan dünyaya alışmaya çalışıyor. Size destek olacak birileri varsa her şeyi bırakın koyun koyuna olun sürekli. 3. Aydan sonra bir anda etrafındaki şeyleri fark edecek ve sizi bırakacak. Şu an doymuyor diye düşünmeyin sakın, daha önce dediğim gibi bezlerini takip edin.