Birbebekkkbircicek mamanın sindirmesi zor o yüzden uyuyor. Anne sütünü sindirmesi kolay. Çişli bezlerini takip edin 5-6 bezi oluyorsa 24 saatte doyuyordur. Mama verirseniz sütünüz azalır. Sütünüz bolmuş maşallah, böyle devam etmesi için süreci bebeğinize bırakmanız lazım. O emdikçe sütünüz çoğalacak. Süt bebeğin talebine göre oluşan bir şey. İlk 3 ay yapışık olacaksınız zaten. İlk 40 gün 1.5 saatte bir emziriyordum ben. 3 saat yerimden kalkmadan emzirdiğimi bilirim.