SB_ bebeğim ilk doğduğunda solunum sıkıntısı var dendi kuveze alıncaktı ama alınmadı 24 saat takip edilcek dendi ama gelip kimse solunumla ilgili bi takip yapmadı taburcu için burcu hanım gelince ona söyledim solunum sıkıntısı var ama takip edilmedi diye ben geldim işte ettim dedi ama 24 saat boyunca takip edilecekti bu sürede hiç bakılmadı dedim ondan sonra fazla bakmadı suratı falan değişti o yüzden kontrole o doktora götürmedim