Haticeemmm İyi akşamlar sevgili anneler, 8 gün önce sezeryan oldum. Duş almak istiyorum ama dikişlerim açıkta. Doktor 10 gün pansuman yap dedi. Su geçirmez bant alıp duşa girebilir miyim acaba? Sizler nasıl yaptınız?
Nurella______ Haticeemmm merhaba ☺️ Tabii ki bantla duş alabilirsiniz ben hemen 2. Günü duş almıştım bantla hiç bi sıkıntı yaşamadım sadece duştan sonra biraz ağrım oluyordu oda ayakta durmaktan onun haricinde bi sıkıntı yaşamamıştım☺️
Kbra6161_ Haticeemmm ben hastaneden çıktığım gün girdin doktorum girebilirsin bandajın çıkmaz dedi ama çıktı doktoruma söyledim baticon sürüp kuru tut dedi bişeycik olmadı allahın izniyle 😊
DOLANDIRICI Haticeemmm bn 8.gunde yaram acikti hic bi sekilde ne bant verdi hastane nede pansuman yap dediler ciktigim gun bantu cikardi sprey siktilar ayakta dus alabilirsin deciler ama. Bn korktum beklemistm 8 gun falan oyle dus aldm esimle girdim hatta bisey olursa o yardim eder die
614408eoa Haticeemmm bacm ne 10 günü 2. Gün dus aldm pansuman ilac krem bise kullanmadım rahat ol derhal dusunu al rahatla hic korkma sadce yara yeri dustan sonra kurula ve ole kuru kalsn ben hep bi kac gün pecete koymustm valla
Blkz-0107 614408eoa bende aynı 2 gün hastaneden çıkınca hergün banyo yap dediler kurula dediler saç kurutma makınesiylw kurttum hergün duş aldım
BarlasMomm Haticeemmm ben ameliyattan ciktim doktor odaya geldi kontrole ne zaman duş alabilirim dedim. Geç hemen al istersen dedi. Ben cesaret edemedim eve geldigimde dus aldim bantta takmadi hic bana sadece islak kalmasin dedi o kadar. Galiba her doktor farkli bir sey diyor. 10 gün cok fazla geldi bana
kartanemmm Haticeemmm bende 3 cü gunü duşmu aldım canım su gecirmez bant yapistirmislardi hatta bi kosesi tam yapismamis su bile girdi dikis yerime ama bisey olmadı guzelce kurulamiştım.
NefesMaviDeniz Haticeemmm Tabi alın duşunuzu sütünüz içinde çok iyi olur. Ben hergün muhakkak ılık duş aldım. Doktorunuz bant yapıştırmadı ise siz alıp yapıştırın.
ebrarin_annesi Haticeemmm ben hastaneden cikar cikmaz su gecrmez bantla almistim 2nci gun yani 5 nci gun o bant cikti sonra norml almaya devam ettim . Bi sknti olmadi ama
Miniknur Nasıl yapmışlar öyle ya. Benim zaten su geçirmez sprey vardı. Eve geldiğim gibi yıkandım. Hiç zorluğu olmadı
ipek39ela Haticeemmm doğumdan sonra su geçirmez bant takmislardi direk, ben de ertesi gün dus aldım hemen hem de günde 2 3 kere falan 🤗
Zelzele Haticeemmm 2.gun sonunda eve gelince direk banyo yaptım bant falan kullanmadım temiz bi bezle banyo sonrasi kuruladim bi sorun olmadı şükürler olsun.
ipek39ela Haticeemmm doğumdan 1 hafta sonra doktor kontrolum vardı o çıkardı bandı ve direk dus aldim yine eve gelince, ekimde doğum yaptım ben ona rağmen günde 2 3 kere dus aldım hep sen de al kuzum korkma, süt salınımı hızlanıyor dus çok etkili 💕
Nuray23 Haticeemmm bana doktorum hemen dus alabilirsin su gecirmez bantla demisti 2. Gunu almistim bende dusumu. Bant yapistrmistim. 1 2 banyo sonra hic bisey yapstirmadan yaptim krem pansuman hic bisey yapmadim. Doktorun yapistirdgi bant vardi 1 haftanin sonunda kendisi cikardi. Bisey sur de demedi 😊
Mom07374 Haticeemmm 8 gün mü? Nasıl dayandın bu sıcakta? Ben eve gittiğim gün yıkandım canım hastanede su geçirmez bant yapıştırdılar bana zaten
EceEgemen28 Haticeemmm cnm ben sezeryan hastaneden çıkarken daha doktorum su geçirmez bant yapıştırdı duşa girebilirsin dedi 3. Gün bantı çıkar artık normal duş alabilirsin dedi senin 10 gün olmuş bant fln almana gerek yok ben 3. Gün bantsız duş aldım