Omero21 Babyluna termos değilde ben biberon ısıtıcısı almıştım tavsiye ederim süre ayarı var suyu istediğiniz ısıda istediğiniz süre sıcak tutuyor
Omero21 Gizem9565 ben 4 saate kadar verim aldım termostan ama bi sürü marka var orada da benim aldığım baby me siz başka marka bakın isterseniz biberon ısıtıcıyı dişe takıp kullanabilirsiniz ufak bişey zaten
Babyluna 1prens1prensesannesii baktım şimdi baya puanı var trendyolda şimdi tecrubem 2.5 aylık bebeğe göre ilerde mama içinde maam termosu mu almamız lazm